| 
                         | 
                
                     
        Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                
                
                        
                            ISBN:
                         
                        
9788375563948                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788375563948                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
Miękka                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
16.5x23.5cm                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
244                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2011                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    niedostępny
                 
                    38,92 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        55,00 zł 
                    Produkt niedostępny 
                
            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,92 zł 
        
            Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej –,, jakość oznacza lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pacjentów, lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pracowników, jak i lepiej „,,wsłuchiwać się”,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski
         
    Brak recenzjix 
        
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |