|
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788381025119
EAN:
9788381025119
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.2x23.2cm
język:
polski
liczba stron:
244
rok wydania:
2021
wysyłka:
3 - 5 dni
37,51
zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,51 zł
OpisRecenzje
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|