|
Zarządzanie sercem i rozumemNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788375267501
EAN:
9788375267501
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Zrozumienie postaw, przekonań, zachowań i emocji w pracy
Wydawca:
format:
21.1x14.9
język:
polski
liczba stron:
388
rok wydania:
2010
wysyłka:
niedostępny
51,31
zł
Cena detaliczna:
63,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,31 zł
OpisRecenzje
W książce tej profesor psychologii Adrian Furnham pokazuje, w jaki sposób serce może rządzić rozumem. Pisze o logice i emocjach, poznaniu i jego skutkach. Głosi tezę, że menedżerowie zwykle nie mają pojęcia o ludzkim zachowaniu, a nawet nie są nim szczególnie zainteresowani. Często wydaje się, że wystarcza im bardzo naiwne postrzeganie innych ludzi i słabe zrozumienie mechanizmów ich zachowań. Dobrzy menedżerowie jednak powinni być podobni do mądrych rodziców lub nauczycieli: rozumieć naturę człowieka, ludzkie potrzeby i słabości, a także skomplikowane motywacje. Niezwykle ważna jest również świadomość, że często serce kieruje rozumem, ma to bowiem ogromne znaczenie dla firm i organizacji.
Na książkę składa się blisko 100 błyskotliwych krótkich esejów z dziedziny marketingu i zarządzania, sprzedaży, poczucia bezpieczeństwa i niepewności w pracy. Każdy esej traktuje o innym znanym od dawna zagadnieniu w nowy, prowokacyjny i zabawny sposób. Publikacja ta może być znakomitą lekturą dla osób pragnących zrozumieć skomplikowane emocje kierujące ludzkimi działaniami oraz doskonalić swoje umiejętności współpracy z ludźmi.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|