|
Zasady SandleraNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788326434914
EAN:
9788326434914
oprawa:
Twarda
podtytuł:
49 ponadczasowych zasad sprzedaży
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
212
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
45,78
zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,78 zł
OpisRecenzje
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów.
Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.
Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:
- jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,
- jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),
- dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,
- kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,
- dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|