Okładka książki Zastąp cukier

Zastąp cukier

Średnia ocena: 5,00 (1)
ISBN:
9788365404336
EAN:
9788365404336
oprawa:
miękka
podtytuł:
Cztery słodkie kroki do zdrowia
Wydawca:
format:
14,5x20,5 cm
język:
polski
liczba stron:
312
rok wydania:
2016
wysyłka:
24h
32,85
 zł
49,40 zł
Podobnie jak nikotyna i alkohol, cukier jest uważany przez ekspertów za niebezpieczną dla zdrowia substancję, która prowadzi do uzależnienia. Badania wskazują podobieństwo pomiędzy wilczym apetytem na czekoladę czy lody a potrzebą odczuwania stanu odurzenia narkotykami, ponieważ w obydwu przypadkach wytwarzane są opioidy. Substancje te mają właściwości podobne do morfiny i na dłuższą metę zmieniają nasz mózg. Nadmierna chętka na cukier niesie za sobą ogromne ryzyko dla zdrowia. Należy do nich nie tylko nadwaga, próchnica i cukrzyca, ale również takie choroby jak ADHD, Alzheimer i rak. Z tej książki dowiesz się, jak odzyskać kontrolę nad swoim sposobem odżywiania. Nie będziesz musiał z niczego rezygnować dzięki stosowaniu zdrowych cukrów, które zaopatrują organizm w niezbędną do życia energię, a przy tym nie mają negatywnego wpływu na przemianę materii. Prezentowane przez Autorów przepisy pozwolą Ci przygotować wysublimowane smakołyki – od samodzielnie upieczonego chleba i niespotykane mieszanki musli poprzez wykwintne dania główne i klasyczne potrawy mączne, aż po konfitury, ciasta i desery. Dzięki wykorzystaniu programu dostosowanego do Twoich potrzeb możliwa jest długotrwała zmiana sposobu żywienia. Podczas niego powoli i stopniowo wyrównasz w organizmie stany nadmiarów i niedoborów. Nie tylko zmniejszysz ryzyko wielu chorób, ale również schudniesz bez wyrzeczeń. Zdrowie jest słodsze niż cukier.

Recenzje

Dorota Owczarek, ocena: 5,0/5
2017-01-08
Czy wiesz, że cukier, zdaniem ekspertów, jest niebezpieczną dla zdrowia substancją, prowadzącą do uzależnienia, podobnie jak alkohol i nikotyna? Czy wiesz że głód cukrzany podobny jest do głodu narkotycznego? Wiele produktów naszego codziennego żywienia to składowe cukrów, jedne cukrów prostych inne cukrów złożonych, z jednymi organizm radzi sobie znakomicie a z innymi raczej nie bardzo. Po co więc pytam dostarczać mu dodatkowo cukru białego, z torebki z którym sobie nie poradzi? a tylko uzależni nasz organizm? To taka informacja przed świętami całkiem przydatna, zamieńmy cukier w wypiekach na zdrowe i dobrze przyswajalne zamienniki cukrowe. Kurt Mosetter jest doktorem medycyny i praktykującym uzdrowicielem. Thorsten Proboust został w 2008 roku przez Gault Millau uznany za kucharza roku. Dr Wolfgan A. Simon przez wiele lat prowadzi badania biochemiczne dotyczące stresu oksydacyjnego, enzymów regulujących metabolizm oraz metody terapii przeciwcukrzycowej. Anna Cavelius jest niezależną pisarką i ekspertką kulinarną zajmującą się tematyką prozdrowotną. Jak wyjść z cukrowego nałogu? według porad z książki. 1.Wykryj pułapki cukrowe 2. Postaw sobie realistyczne cele 3. Przerzuć się na zdrowe cukry, daktyle, syrop cukrowy, syrop z agawy, syrop klonowy, ksylitol, stewię, ksylozę, galaktozę, miód, wybór jest spory 4. Poznaj nowe produkty spożywcze, nie zamykaj się na nowości 5. Sięgaj po odpowiednie owoce 6. Opróżnij magazyn cukru Oto kilka porad o których więcej dowiecie się w książce. Książka bardzo pomocna nawet dla osób które nie mają problemów z cukrem a dzięki zdrowym zamiennikom mogą żyć zdrowiej i radośniej. Polecam również książkę dlatego że 1/3 jej zawartości to super przepisy na zdrowe i pyszne dania w tym smakowite desery. Wszystkie przepisy stworzone zostały przez Thorstena Probousta i do ich wykonania nie potrzeba cukru białego ale zdrowych jego zamienników. Przeczytajcie koniecznie, polecam.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj