|
Zaufanie w organizacji innowacyjnejNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788325569242
EAN:
9788325569242
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
222
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
64,35
zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,35 zł
OpisRecenzje
Globalizacja, wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Tendencje te generują zwiększenie zapotrzebowania na zaufanie w tych relacjach. Zaufanie jest między innymi niezbędnym warunkiem dla tworzenia i wprowadzania innowacji organizacyjnych.
W związku z tym niniejsze opracowanie koncentruje się na:
zagadnieniach związanych z badaniem i pomiarem zaufania,
rodzajach i wymiarach zaufania organizacyjnego,
determinantach innowacyjności oraz kulturze i klimacie innowacyjnym,
przywództwie wspierającym innowacyjność,
wpływie poszczególnych rodzajów zaufania (horyzontalnego, wertykalnego i instytucjonalnego) na innowacyjność organizacji,
identyfikacji barier innowacyjności,
sformułowaniu wskazówek i zaleceń służących budowaniu zaufania i zarządzaniu nim.
Książka dotyczy ważnego obszaru innowacyjności w polskiej gospodarce, który należy do newralgicznych dziedzin warunkujących rozwój naszego kraju w najbliższych latach oraz roli zaufania w organizacjach nastawionych na innowacyjność. Jest to ważny problem w mojej ocenie, gdyż tworzenie i wdrażanie innowacji rodzi wiele trudności i oporów społecznych, a więc bez określonego poziomu zaufania do menedżerów oraz inicjatorów i promotorów innowacji trudno mówić o skutecznym ich wprowadzaniu.(…)
Dobór obszaru badań i tematu opracowania oceniam więc wysoko. Uważam, że studia nad taką problematyką są potrzebne i posiadają nowatorski charakter na gruncie nauki i praktyki zarządzania. (…) opublikowanie [książki] zapewni transfer nowoczesnej wiedzy z zakresu omawianych zagadnień do polskich środowisk biznesowych oraz akademickich.
(…) Sądzę, że książka ta może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerskich i administracyjnych, a także studiujących takie dziedziny, jak: socjologia, psychologia czy politologia. Jej odbiorcami mogą być również uczestnicy studiów podyplomowych, szkoleń czy działań coachingowych z zakresu problematyki kadrowej oraz osoby ze świata szeroko rozumianego biznesu.
Prof. dr hab. Stefan Lachiewicz
Katedra Zarządzania
Politechniki Łódzkiej
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|