|
Zjawisko sponsoringu jako forma...Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788375873191
EAN:
9788375873191
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
170
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
26,52
zł
Cena detaliczna:
34,80 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,52 zł
OpisRecenzje
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|