|
Zrozumieć emocjeNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-01-21577-4
EAN:
9788301215774
oprawa:
miękka
podtytuł:
Wydanie nowe
Wydawca:
format:
297x210x33mm
język:
polski
liczba stron:
611
rok wydania:
2024
wysyłka:
48h
109,44
zł
Cena detaliczna:
149,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 117,64 zł
OpisRecenzje
Oddajemy do rąk Czytelników nowe wydanie uznanego podręcznika Zrozumieć emocje. Ta książka to kompendium wiedzy na temat różnych podejść do rozumienia emocji oraz wkładu rozmaitych dyscyplin nauki w wiedzę na ich temat. Autorzy zrelacjonowali też współczesną wiedzę o komunikowaniu emocji i mózgowych podstawach ich przeżywania, emocjonalnej regulacji, omówili kształtowanie się życia emocjonalnego, zależności między myśleniem a emocjami oraz zaburzenia emocjonalne u dzieci i dorosłych.
Nowości tego wydania:
Odniesienia do najnowszych badań i dowodów w psychologii, psychiatrii, naukach społecznych i humanistycznych, a także w neuronauce. Pogłębione omówienie zagadnień interpersonalnych oraz społecznych funkcji emocji, z analizą tego, jak emocje działają między ludźmi w różnych rodzajach relacji. Obszerne omówienie emocji pozytywnych, jak miłość, współczucie, zachwyt, zainteresowanie i wdzięczność, oraz tego, jak kształtują one nasze związki i samopoczucie. Omówienie relacji ciało–umysł z perspektywy nowych badań nad ucieleśnieniem i interocepcją. Przedstawienie wpływu języka dotyczącego emocji na doświadczenia emocjonalne, neurofizjologię i samopoczucie. Nowe omówienia współczesnych badań nad ewolucją i wzajemnym oddziaływaniu genów i środowiska. Pogłębione spojrzenie na emocje i osądy moralne. Nowe fragmenty poświęcone emocjom kolektywnym, sensowi i dobremu samopoczuciu, uważności, jak również wyostrzone spojrzenie na osobiste i społeczne koszty biedy oraz nierówności ekonomicznych.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|